چرخ خیاطی دستی مسافرتی منگنه ای تویوتا ژانومه

چرخ خیاطی دستی مسافرتی منگنه ای تویوتا ژانومه

chandheldminiportable

معمولا آقایون و خانوم ها چرخ خیاطی را نیاز دارند چرخ خیاطی دستی اگر در خانه بناشید یعنی یه چیز خانه کم شده است و اگر خانومی کار با چرخ خیاطی را بلد نیست باید بگویم که از انگشتش هیچ هنری نداری پس خانوم ها باید هواسشان باشد که قبل ازدواج کار با هر نوع چرخ خیاطی را فرا بگیرند تا وقتی لباس های اقایی پاراه پوره شد بتوانند دوختو دوز لباس هایشان را انجام دهند از شوخی کخ بگذریم در دنیا انواع مختلف چرخ خیاطی مسافرتی لینک سرا وجود دارد و شما میتوانید با یک چرخ خیاطی یک کسبو کار خانگی را هم شروع کنید مخصوصا در این روزها که کرونا شده و بورس خرید لوازم ماسک های بهداشتی داغ است و اگر شغلی نداری میتوانید با دوخت ماسک به کسب در امد خوبی برسید و کلی پول دربیاد که فردا وقتی کرونا تمام شد قدر این فرصت را از دست ندهید چرخ خیاطی برای افرادی که نمی دانیم چگونه از آنها استفاده کنیم ، به طرز ترسناکی پیچیده به نظر می رسد. با این حال ، اجازه ندهید که ترس از یک ماشین و مهارت ناشناخته ، شما را از ایجاد شگفتی های با شکوه پارچه ای باز دارد! از این راهنمای گام به گام از طریق آناتومی ، تنظیم و استفاده از چرخ خیاطی استفاده کنید تا بتوانید کارهای دستی خود را بسازید.

 

 

چرخ خیاطی خانگی چیست

 این مدل از چرخ خیاطی برای استفاده زنان کد بانو خانه دار تولید شده پس قادر به انجام چند نوع دوخت و دوز های ساده تا حرفه ای هم است تا خانوم های خونه بتوانند با استفاده از یک چرخ خیاطی کوچک یک پوشاک کامل را بدوزند و تحویل شوهر دهند . با این وجود این چرخ خیاطی ها قادر به دوخت برخی از پارچه های ضخیم نازک نیستند البته میتوانید برای پارچه های نازک زیر پارچه کاغذ بگذارید تا دوخت انجام شوند. رکت های تولید کننده چرخ خیاطی های خانگی عبارت هستند از چرخ خیاطی مارشال، چرخ خیاطی کاچیران، چرخ خیاطی ژانومه خارجی داخلی چینی دستی باطری خور شارزی و ... .

  

ایا چرخ خیاطی دستی یا مسافرتی بخریم یا نخریم :

 چرخ خیاطی چرخی حساس است و باید قبل خرید حتما اموزش و طریقه کار کردن این نوع چرخ خیاطی مسافرتی دستی را فرا بگیرید چون اگر بلد کار نباشید ممکن از چرخ خیاطی را خراب یا اگر خودمونی بخواهیم بگوییم ممکن از چرخ خیاطی را بتکونید پس حتما اموزش ببینید و البته چرخ خیاطی دستی برای دوخت های کوتاه و دم دستی مناسب است 

 

از کجا میز چرخ خیاطی بخرم

چرخ خیاطی فرقی نمیکند دسته اول و دسته دوم باید سالم باشد و قبل خرید چرخ چرخ خیاطی حتما در مورد چرخ خیاطی تحقیق کنید چون این وسیله اگر خراب شود یا درست کار نکند به سادگی و توسط هر کس قابل تعمیر نسیت و طبیعتا اگر تعمیری هم باشد دستمزد های زیادی بابت تعمیر از شما خواهند گرفت چرخ خیاطی ّرای اولینبار توسط اقای محترم بارتلمی تیمونیه از فرانسه طراحی و ساخته شده است ، كه در سال 1830 توسط دولت فرانسه حق ثبت اختراع شده است، برای تولید انبوه لباس برای ارتش فرانسه ، اما حدود 200 خیاط شورش كننده ، كه می ترسیدند این اختراع خراب شود مشاغل آنها ، ماشین آلات را در سال 1831 از بین برد. در هر صورت ، طراحی Thimonnier صرفاً مکانیزه عملیات دوخت دستی بود. یک پیشرفت سرنوشت ساز در چرخ خیاطی ساخته شده توسط والتر هانت از شهر نیویورک در حدود 1832–34 ساخته شد ، که هرگز به ثبت نرسید و به طور مستقل توسط الیاس هوو از اسپنسر ، ماساچوست ، در سال 1846 ثبت اختراع شد. در هر دو ماشین یک سوزن چشم دار خمیده در حالی که نخ را از طریق پارچه حمل می کرد ، در یک قوس حرکت می کرد ، در طرف دیگر آن با نخ دوم حمل شده توسط یک شاتل که از مسیر به عقب و جلو می رفت ، در هم قفل شد. دستگاه بسیار موفق Howe به طور گسترده کپی شد و منجر به دادخواست گسترده اختراع و در نهایت یک استخدام ثبت اختراع شد

  

 

چرخ خیاطی تمام اتوماتیک دستی برقی و باطری 2021

 

 

 

 

 

چرخ خیاطی تمام اتوماتیک دستی برقی و باطری 2021

  

مشخصات کلی

طول 22 سانتی‌متر عرض 7 سانتی‌متر ارتفاع 4 سانتی‌متر

عمق پایه 3.5 سانتی‌متر وزن 0.12 کیلوگرم

جنس بدنه خارجی پلاستیک جنس بدنه داخلی پلاستیک

رنگ بدنه سفید مشخصات فنی میزان برق مصرفی

220-240 ولت آداپتور ندارد سوزن نخ کن دارد
قابلیت دوخت ساده اقلام همراه سوزن

 

خرید چرخ خیاطی مسافرتی تمام اتوماتیک دستی برقی و باطری 2021 کاربرد انواع چرخ خیاطی صنعتی چیست  چرخ خیاطی های صنعی برای دوخت انواع لباس کاربرد دارد که ما کاری به این مقوله نداریم  انواع چرخ خیاطی ژانومه قیمت چرخ خیاطی صنعتی جک بهترین چرخ خیاطی خانگی فروش عمده چرخ خیاطی مسافرتی سفید یخچالی درجه یک تایلندیاموز و تعمیرات چرخ خیاطی در خونه یا هر کجایی که هستید به هر حال ، لازم به ذکر است که حتی اگر ما معمولاً آنها را چرخ خیاطی "الکترونیکی" بنامیم ، "الکترومکانیکی" دقیق تر است ، زیرا ماشین های مکانیکی مجهز به مدار الکترونیکی برای انتخاب تنظیمات هستند. اساساً ، قسمت الکترونیکی یک کنترل از راه دور است. مکانیسم دستگاه تغییر نمی کند.

 

 

بسته شامل: چرخ خیاطی 1 *
1 * میله بلند 2 * سوزن اضافی
سوزن نخ 2 * 1 * نوار اندازه گیری
قیچی 1 * 2 * حباب
10 * پین ایمنی نخ 12 * با رنگ های مختلف
1 * جعبه هدیه کابل USB 1 * 1.5 متر
1 * راهنمای آموزش انگلیسی

 

امکانات:

 

این مینی چرخ خیاطی دستی قابل حمل بسیار جمع و جور ، سبک وزن و حمل آسان است. برای کارهای تعمیراتی در خانه یا هنگام مسافرت بسیار مناسب است. مینی چرخ خیاطی دستی با کیفیت بالا و ارزان هدیه ای مناسب برای مادر ، همسر ، دوست دختر ، دختر ، خانواده و دوستان است.

 

باتری را نصب کرده و نخ را نصب کنید تا خیاطی شروع شود. با عملکرد تغذیه اتوماتیک پارچه ، می توان آن را مانند منگنه منظمی دوخت ، و سرعت حرکت نباید خیلی سریع باشد. لطفاً پس از دوخت در انتها گره بزنید ، در غیر این صورت کمی می افتد. اگر نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید ، لطفا فیلم را در صفحه جزئیات محصول ما تماشا کنید. دوخت یک دکمه ، عملکرد ساده ، حتی مبتدیان و آقایان می توانند با اطمینان از آن استفاده کنند.

 

از باتری های 4 * AA (شامل نمی شود) یا کابل USB (شامل) استفاده کنید ، گزینه های بیشتری برای شما فراهم می کند. می توانید آن را در کیف خود بگذارید. استفاده از این چرخ خیاطی دستی راحت تر از یک ماشین رومیزی سنتی است.

 

مناسب برای بیشتر مواد ، پارچه ، لباس ، ابریشم ، پشم ، سجاف ، برای دوخت و تعمیر پرده ، کیف ، شلوار ، پیراهن ، تی شرت و اسباب بازی. تقریباً برای همه پارچه های ضخامت کمتر از 1.8 میلی متر مناسب است. حتی بدون لباس درآوردن می توانید خیاطی کنید! توجه: ضخامت دوخت صحیح نباید از 1.8 میلی متر بیشتر باشد.

 

 

 

 

 

 

 -چرخ خیاطی دستی-چرخ خیاطی دستی دیجی کالا-چرخ خیاطی دستی مارشال-چرخ خیاطی دستی و مسافرتی-چرخ خیاطی دستی مسافرتی-چرخ خیاطی دستی برقی-چرخ خیاطی دستی قدیمی-چرخ خیاطی دستی ارزان-چرخ خیاطی دستی-چرخ خیاطی دستی مارشال-قیمت چرخ خیاطی دستی مارشال-تنظیم چرخ خیاطی دستی مارشال-قیمت چرخ خیاطی دستی مسافرتی-چرخ خیاطی دستی مسافرتی ، برقی و باطری خور-چرخ خیاطی دستی مسافرتی

 

 

محصولات مشابه

  • چرخ خیاطی تمام اتوماتیک دستی برقی و باطری 2021
  • فروش عمده چرخ خیاطی مسافرتی سفید یخچالی درجه یک تایلندی
  • اموز و تعمیرات چرخ خیاطی در خونه یا هر کجایی که هستید

 

 

چرخ خیاطی تمام اتوماتیک دستی برقی و باطری چرخ خیاطی کوچک دستی با دوختی استثنائی برای دوخت پارچه های نازک و ضخیم فروشگاه بزرگ ما عرضه کننده لوازم روز دنیا تعداد: 1 عدد در پک اصلی به همراه تمام متعلقات قابلیت کارکرد با برق ( آداپتور DC ) و باطری بهترین گزینه برای دوخت لبه های مبل ، بالش ، پشتی ، پرده های ساختمان ، دوخت چرم مبلمان ، دوخت پوشش های پارچه ای در مکان های زاویه دار ( گوشه ساختمان ، لبه ها و ...)در صورتی که قصد تهیه لحاف های بزرگ را دارید ، انواع لحاف کاری چرخ خیاطی بسیار توصیه می شود. بازوی این دستگاه بلندتر است و باعث می شود حجم بیشتری از پارچه از دستگاه عبور کند. دستگاه لحاف کاری می تواند پارچه های ضخیم تری را بدوزد. خوراک دستگاه دوخت ثابت و یکنواخت را همزمان با ثابت نگه داشتن پارچه ها تضمین می کند.   محصولات دیگری در فروشگاه ما وجود دارد که شما انتخاب می کنید ، امیدوارم بتوانید محصولات رضایت بخشی را در فروشگاه ما پیدا کنید.محصولات در زیر با جزئیات شرح داده شده است.امکانات :1. قابل اجرا: مناسب برای خانه ، خیاطی اتاق کار و غیره2. مینی: این مینی چرخ خیاطی برقی کاربردی است که دوخت دوتایی ، کوک شسته و رفته را ارائه می دهد.. قابل حمل: سبک ، جمع و جور و قابل حمل ، می تواند باعث صرفه جویی در فضای بیشتر و قدرت انسان شود.شرح :قابل حمل و جمع و جور ، شیک و زیبا ، لمس ظریف.مشخصات فنی : اندازه: 31 * 30 * 15 سانتی متر ینوع: اتحادیه اروپا ، ایالات متحده ، انگلستان ، اتحادیه اروپا ، ژاپن (اختیاری)1. به دلیل تفاوت بین مانیتورهای مختلف ، تصویر ممکن است نشان دهنده رنگ واقعی مورد نباشد. ما تضمین می کنیم سبک همان است که در تصاویر نشان داده شده است.2. لطفاً تفاوت ابعادی جزئی را به دلیل اندازه گیری متفاوت دستی ، مجاز بگذارید.

 

 

 

 


چرخ خیاطی کاچیران مدل Rose210 چیست

این دستگاه از کمپانی کاچیران می باشد که اخیرا تولید و عرضه شده است و وزن کمتر نسبت به دیگر چرخ خیاطی های این کمپانی چرخ خیاطی دستی خواهند داشت . این چرخ خیاطی 2021 به علت سبک و کوچک بودن و همچنین اشغال جای کمتر، رنگ سفید زیبا و جنس بدنه ی محکم، و نیز نمای زیبای خود به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است.این ماشین خیاطی به شکلی طراحی شده که علاوه بر بهرمندی از ویژگی های لازم و اساسی یک چرخ خیاطی، کاربر به آسانی و بدون هیچ مشکلی قادر است از چند دکمه تنظیم روی ماشین استفاده کرده و به راحتی هنر خیاطی با کیفیت را توسط آن امتحان کند.

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: chandheldminiportable ? تاريخ: دو شنبه 12 آبان 1399برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?